Ukážeme
vám cestu
vitality

New Nordic vám ukáže cestu

Problematika zdravia a krásy je skutočne dôležitá. Účinnosť našich výrobkov pre zdravie a krásu je pre nás, v spoločnosti New Nordic, zásadná vo všetkých oblastiach, ktorým sa venujeme. Sme škandinávska spoločnosť s jedinečným know-how v oblasti liečivých rastlín. So snom založiť spoločnosť, ktorá by mohla vyvíjať rastlinné produkty podporujúce vitalitu a ďalšie roky života, založil v roku 1990 Karl Kristian Bergman Jensen spoločnosť New Nordic. V roku 1992 sa k spoločnosti pripojil Marinus Blåbjerg ako rovnocenný spoločník. To bol začiatok dlhodobého priateľstva a obchodného dobrodružstva. Vášňou spoločnosti New Nordic je pomáhať jednotlivcom na celom svete žiť lepší a zdravší život prostredníctvom vývoja inovatívnych a účinných výživových doplnkov a kozmetických prípravkov. Výrobky spoločnosti New Nordic získali mnoho ocenení a vyznamenaní od medzinárodných organizácií pôsobiacich v odbore. V posledných rokoch spoločnosť dosiahla status lídra v kategórii "Krása zvnútra" - rýchlo rastúcom odvetví po celom svete.

tilabout_1122png

Myšlienka, ktorá putuje svetom

Ríša rastlín má mocné hojivé a vitalitu prinášajúce schopnosti, ktoré prospievajú nášmu pocitu zdravia a krásy. Všetci sa chceme cítiť dobre a vyzerať mlado. Jedinečný prístup spoločnosti New Nordic k objavovaniu rastlinných zložiek je prelomový. Dokážu totiž podporiť a aktivovať životné procesy, aby nás udržali vitálne a krásne aj počas starnutia. Táto myšlienka vznikla v Škandinávii, ale čoskoro sa rozšírila do celého sveta. Ľudí z celej Európy, Severnej Ameriky a Ázie priťahuje New Nordic cesta k vitalite a chcú zdieľať škandinávske hodnoty.

Stále viac ľudí chce používať rovnaké výživové doplnky a kozmetiku ako ľudia v Dánsku, Nórsku a Švédsku. Dnes sa výrobky New Nordic predávajú vo viac ako 50 000 lekárňach, drogériách a obchodoch so zdravou výživou vo viac ako 40 krajinách - počnúc Čínou na východe až po Spojené štáty na západe. S cieľom poskytovať spotrebiteľom a maloobchodníkom ďalšie služby s vysokokvalitnou predajnou a post-predajnou podporou, otvorila spoločnosť New Nordic zatiaľ viac ako 20 dcérskych spoločností v jednotlivých krajinách.

Spoločnosť New Nordic sa stala známou a uznávanou spotrebiteľskou značkou. Jej charakteristický dizajn obalov a logo strieborného stromu sú jasným a konzistentným prvkom na všetkých výrobkoch.

3333

Desaťročia zanietenia

Spoločnosť New Nordic sa zaviazala k nekompromisnej kvalite výrobkov od pestovania na poli a v lese až po balenie v obchode. V roku 2004 nastúpil do spoločnosti New Nordic pán François Gérard, aby ďalej posilnil výskumné a inovačné procesy. François je skutočným zdrojom informácií s rozsiahlymi skúsenosťami s bylinkami, ktorý "dýcha" zdravým životným štýlom. François a Karl Kristian pravidelne cestujú po celom svete, aby objavovali nové druhy rastlín a nachádzali nové spôsoby používania tých existujúcich. V rámci svojho programu "Od semienka k srdcu" kontrolujú každý krok. Od pestovania na poli, až po dodanie hotového výrobku do lekárne, drogérie alebo zdravotníckeho obchodu. Spolupracujú len so spoľahlivými pestovateľmi a spracovateľmi rastlín z celého sveta. S ľuďmi, s ktorými si vybudovali blízke vzťahy založené na vzájomnej dôvere.

Spoločnosť New Nordic analyzuje všetky zložky v kontrolovaných laboratóriách, aby zabezpečila bezpečnosť a účinnosť svojich výrobkov. Taktiež vykonáva rozsiahle skúšky a pracuje len na základe overených odborných dôkazov. Na tento účel majú vytvorenú sieť kontaktov s odborníkmi na botaniku, výživu a medicínu po celom svete. Po schválení sa ich výrobky spracúvajú a balia v kontrolovaných zariadeniach pod najprísnejšou kontrolou kvality. Výsledkom je rastúci sortiment doplnkov výživy a v poslednom čase aj kozmetiky, o ktorých sa zistilo, že podporujú vitalitu a odďaľujú degeneračné procesy súvisiace s vekom.

Takmer všetky výrobky New Nordic sa vyrábajú vo Švédsku a Dánsku.

New Nordic – a name with a meaning

The company was named New Nordic to reflect a dynamic and innovative business based on nordic tradition of living close to nature and being creative craftsmen dating back from the time of the vikings. The company always had a three as it’s logo but it was in 1997 the characteristic Silvertree designed by Göran Rossling, came into use. The tree symbolize Yggdrasil, the tree of life from the Norse mythology. The silver is shiny, modern and hi-tech at the one hand but it also has a feminine energy - it is fluid, emotional and mysterious. It is soothing, calming and purifying. The products from New Nordic comes in different packaging but all carry the characteristic SIlvertree logo.

Slobodná a transparentná spoločnosť

Spoločnosť New Nordic je moderne vedená spoločnosť s "rodinným" pracovným prostredím, ktoré stimuluje kreativitu a dokonalosť. Spoločnosť si vysoko cení svoje odborné znalosti a dedičstvo. New Nordic je nezávislá spoločnosť a chce ňou byť aj naďalej. Preto majitelia uviedli spoločnosť New Nordic na verejný akciový trh vo Švédsku. V januári 2007 bola spoločnosť New Nordic kótovaná na burze NASDAQ Stockholm, First North. Spoločnosť New Nordic tak získala prístup k finančným zdrojom, ktoré potrebuje na celosvetový rast bez toho, aby upustila od ducha spoločnosti.

Vstup na burzu tiež znamená, že spoločnosť New Nordic musí verejnosti oznamovať všetko, čo sa v spoločnosti deje. Týmto spôsobom je New Nordic otvorenou, transparentnou a modernou spoločnosťou, kde každý môže sledovať čo robí, a kde môže hocikto vlastniť akcie New Nordic - spolu s Marinusom a Karlom Kristianom.

Sharing Scandinavian Values deeply Rooted in New Nordic

New Nordic means Scandinavia – in the sense of long tradition for highest quality, in the sense of a reputation for exceptional longevity, in the sense of high business integrity, and in the sense of clean, simple, exciting, modern design. Our base in Sweden and our strong market position throughout Scandinavia reinforce this identity. In Scandinavia we live close to nature and we have a reputation fro exceptional longevity and happiness. We value our nature highly and we care for it. We also value the purity and quality of the products we use in our daily life. As humans we value egality, freedom and integrity. New Nordic also stands for long term commitment to or customers and retailers, as well as to the quality of our products and the research that will be driving our development of vitality- and beauty bringing products long into the future.

tilabout_1
tilabout_2
hvproductpage_apples5
tilabout_skovfingre1
tilabout_2231
tilabout_skovfingre
tilabout_223

Ako to robíme

Spoločnosť New Nordic sa snaží zachytiť životodarné esencie v rastlinách z celého sveta. Ale čo samotná podstata New Nordic? Úspech spoločnosti je postavený na pevnom základe a myšlienke vytvárať hodnotu pre svet tým, že prináša vitalitu a pridáva roky životom ľudí. Spoločnosť New Nordic sa dôsledne riadi hodnotami značky, ktoré prenikajú do spôsobu jej práce, cieľov, ktoré si stanovuje, a spôsobu, akým sa prezentuje na trhu.

Dlhotrvajúci

New Nordic je synonymom dlhodobého záväzku voči našim zákazníkom a trhom, ako aj voči kvalite našich výrobkov a výskumu, ktorý bude hnacou silou nášho vývoja aj v ďalekej budúcnosti. Dlhodobú perspektívu možno vidieť aj v zameraní našich výrobkov, t. j. výrobkov, ktoré sú špeciálne navrhnuté na podporu vitality a krásy - dlhého a aktívneho života.

Tvorca

François Gérard je tvorcom mnohých pozoruhodných výrobkov pre zdravie a vnútornú krásu značky New Nordic. S viac ako 30-timi rokmi medzinárodných skúseností v oblasti rastlín a krásy je skutočne overerným zdrojom informácií. François trávi rovnako veľa času cestovaním do vzdialených kútov sveta a skúmaním vzácnych rastlinných látok v ich prirodzenom prostredí, ako aj v laboratóriu. Je to jedinečný človek, ktorý žije a dýcha " kúzlo prírody".

Kto za tým stojí

New Nordic je tím, ktorý tvoria ľudia so špičkovým vzdelaním a skúsenosťami, pragmaticky zmýšľajúce osobnosti s kreatívnym talentom, podnikateľským duchom, medzinárodnou orientáciou a skutočným pochopením pre zdravý životný štýl. Náš manažment kladie dôraz na orientáciu na výsledok, vedenie, inovácie a rozvoj zručností. Našou filozofiou je, aby členovia nášho tímu mali možnosť rýchlo rozvíjať svoje odborné znalosti a kariéru. Naši ľudia, naše trhy a naše predaje rastú rovnakým tempom, ako náš pracovný entuziazmus.

To robí z New Nordic skvelý tím, do ktorého je radosť patriť. Práve preto dokážeme na operatívne pozície s jasnými zodpovednosťami a cieľmi prijímať tých najlepších potenciálnych kandidátov. A práve to poháňa vzostupnú špirálu nášho podnikania.

Škandinávska výroba

Aby sme zabezpečili konzistentnú štandardizovanú kvalitu, všetky kľúčové suroviny získavame z celého sveta a koordinujeme úspešný program testovania kvality surovín používaných našimi výrobcami. V súčasnosti sa takmer celá výroba uskutočňuje v Škandinávii. Táto skutočnosť sa do istej miery vyvíja, keďže hľadáme nové technológie na výrobu nových liekových foriem po celom svete.

Bylinná škola New Nordic

Na miestnej úrovni spoločnosť podporuje aj angažovanosť, vzdelávanie a budovanie líderstva u odborníkov v oblasti zdravotnej starostlivosti, s cieľom posilniť podporu značiek. To následne prispieva k budovaniu podielu na trhu a lojality k značke. Spolupracujeme s našimi maloobchodnými partnermi, aby sme sa podelili o odborné znalosti a poskytli zákazníkom najlepšiu hodnotu. Vzdelávame a školíme personál lekární s cieľom zlepšiť ich znalosti o produktoch New Nordic. Okrem toho máme vlastné národné zákaznícke call centrá a služby elektronického chatu, aby sme koncovým spotrebiteľom poskytli vysokokvalitnú zákaznícku podporu. Spotrebiteľov prostredníctvom našej propagácie vyzývame, aby si o radu sami zavolali.

urteskole_2019_10
urteskole_2019_9
urteskole_2019_5
urteskole_2019_2
tilabout_11png

Naša značka je náš svet

OSOBNOSŤ našej značky sa prejavuje v prvom rade správaním a komunikáciou každého zamestnanca spoločnosti New Nordic. Až v druhom rade sa prejavuje rozhodnutiami nášho manažmentu. Inými slovami, činy sú jasnejšie ako slová. V ideálnom prípade je osobnosť, ktorú vnímajú naši zákazníci, taká, ktorá odráža naše kľúčové hodnoty.

Značku New Nordic budujeme tak, že spotrebiteľom neponúkame len reklamné slogany, ale aj skutočne účinné zloženie. Vďaka neustálym inováciám je značka stále aktuálna a zameranie na efektívnosť dlhodobo buduje dôveru v našu značku. Deň za dňom sa značka stáva čoraz väčšia a silnejšia.

tilabout_resaerch

Výskum | Know-how

Stratégia spoločnosti New Nordic využíva svoju jedinečnú schopnosť vyvíjať vlastné inovatívne prípravky. Ich cieľom je poskytovať svojim zákazníkom nové produkty a riešenia s vynikajúcou účinnosťou a jednoduchým používaním. Veríme, že neustále investície do výskumu a vývoja, marketingu a propagácie sú rozhodujúce pre vývoj a predaj inovatívnych produktov. Rovnako veríme v budovanie úzko prepojeného a dlhodobého vzťahu s dodávateľmi. To sa deje čo najbližšie k pôvodnému zdroju surovín, aby sme mohli kontrolovať kvalitu od polí a lesov až po hotový výrobok.